SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DNB Nord Polska zmienia strategię i identyfikację

Bank DNB Nord Polska koncentruje się na obsłudze dużych firm i sektora publicznego oraz wprowadza swoją nową identyfikację wizualną. Za zmianę oznakowania placówek banków odpowiada firma Galposter.

Nowa identyfikacja DNB Nord Polska ma budować jego wizerunek jako wizerunku specjalistycznego banku korporacyjnego - należącego do międzynarodowej grupy finansowej oraz  koncentrującego się na obsłudze dużych firm i sektora publicznego. - Logo DNB nie jest wprawdzie zupełną nowością - choćby dlatego, że od początku roku towarzyszyło już wielu naszym projektom związanym z bankowością korporacyjną. Teraz pojawia się jednak w pełnej odsłonie, jako oficjalny, nowy parasol komunikacji dla całej organizacji, mocniej identyfikujący ją z Grupą DNB - opisuje Robert Szymański, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku.

Nowe logo pojawiło się już na budynku centrali banku, w jego serwisie internetowym oraz w regionalnych centrach korporacyjnych oraz na stronie www. Od teraz będzie oficjalnie wykorzystywane we wszystkich dokumentach, materiałach wewnętrznych i zewnętrznych skierowanych do klientów, partnerów i kontrahentów.

Z kolei w połowie listopada br. formalnie zostanie zarejestrowana nowa nazwa: DNB Bank Polska S.A., która jest spójna z nazewnictwem stosowanym w całej grupie DNB. W tym samym miesiącu uruchomiona zostanie zupełnie nowa strona internetowa banku odpowiadająca wizerunkowo i funkcjonalnie specjalistycznemu bankowi korporacyjnemu.

Za zmianę oznakowania centrali, regionalnych centrów biznesowych dla klientów korporacyjnych i warszawskiej placówki banku odpowiada firma Galposter (należąca do Grupy Outsourcing Experts), która zdobyła to zlecenie w przetargu.

W maju br. detaliczna część banku DnB Nord Polska (obejmująca prawie 28 tys. klientów) została sprzedana Getin Noble Bankowi. Na koniec br. kapitały wyniosą ok. 1,4 mld zł, a suma bilansowa ok. 11 mld zł.

Dołącz do dyskusji: DNB Nord Polska zmienia strategię i identyfikację

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dess dnb.pl/break.fm
A teraz tak, jak by był ktoś ciekawy powiązania loga i genezy ich adresu internetowego dnb.pl mam mała opowiastke.
Na początku tzn 2005 pod tym adresem istniał vortal skupiony na elektronicznej muzyce, konkretnie na muzyce drum and bass, vortal miał rożne perypetie przechodził rebrandingi itd w jednej z odsłon powstało logo na kształt cpn które myśl przewodnia miało taka jak właśnie aktualne banku. Dociekliwi namierza w sieci ;)
0 0
odpowiedź