Goniec.pl z szefem sprzedaży. Przeszedł z agencji obsługującej Kanał Zero
Filip Cieśliński od początku października pełni funkcję head of sales serwisu Goniec.pl należącego do Grupy Iberion - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom, obsługującej m.in. Kanał Zero.
- Losy Iberionu uważnie śledziłem jeszcze w czasach mojej pracy dziennikarskiej, kiedy należące do niej podmioty były w digitalu rywalami, ale często też inspiracją dla tytułów, które reprezentowałem. Teraz dokładając do tamtego zafascynowania całą wiedzę z segmentu marketingu i sprzedaży, którą nabyłem w ostatnich latach, chcę pomóc serwisowi Goniec.pl i całej grupie w rozbudowie produktu wideo i budowie wartościowej oferty dla klienta bezpośredniego - mówi Filip Cieśliński.
Cieśliński będzie odpowiedzialny przede wszystkim za bezpośrednie współprace komercyjne realizowane w ramach serwisu i kanału Goniec.pl. Ma wesprzeć także pozostałych liderów w monetyzacji innych serwisów i kanałów Grupy Iberion – Smakoszy, Świata Gwiazd, Pacjenci.pl, Biznes Info, Lelum czy Rolnik info. Szefem działu sprzedaży w Iberione jest Lidia Cybulska, a z ramienia zarządu nadzoruje Maksymilian Tomanek, wiceprezes i współtwórca Iberionu.
Transfer z Arskomu
Filip Cieśliński przez ostatnie sześć lat pracował w agencji Arskom przechodząc drogę od product managera po stanowisko szefa sprzedaży całej firmy. W portfolio agencji znaleźli się znani sportowcy i dziennikarze sportowi, a także Grupa Weszło, Kanał Sportowy i Kanał Zero. Cieśliński prowadził działania sprzedażowe na rzecz tych podmiotów oraz był odpowiedzialny za nadzór i synchronizację sprzedażowych działań całej agencji.
Wcześniej był dziennikarzem i social media specialist w „Fakcie” i „Przeglądzie Sportowym”.
Goniec.pl to wiodący serwis internetowy Grupy Iberion. Od grudnia ub.r. kieruje nim Janusz Schwertner.
Dołącz do dyskusji: Goniec.pl z szefem sprzedaży. Przeszedł z agencji obsługującej Kanał Zero