Winiary reklamują się w serialu internetowym
Winiary prowadzą kampanię reklamową związaną z serialem internetowym "Pitu, Pitu". Firma promuje się na zasadzie product placementu w animowanej produkcji wypełnionej zabawnymi dialogami.
Winiary reklamują oferowane przez siebie "Danie w 5 minut" w pierwszych 12 odcinkach serialu "Pitu Pitu". Animowana produkcja opowiada o parze bohaterów, którzy prowadzą pełne gier słownych i absurdalnego humoru rozmowy łączące ironię i groteskę. Serial udostępniany jest na stronie internetowej www.pitupitu.tivi.pl działającej w obrębie serwisu www.tivi.pl, w którym Winiary prowadzą też standardową akcję reklamową.
W realizacji kampanii product placement Winiary współpracują z A2 Multimedia, utworzoną przez Agorę i ATM Grupę spółką zarządzającą serwisem www.tivi.pl. - Sądzimy, że pierwszy sfinalizowany projekt z dużym koncernem jest zapowiedzią popularyzacji nowej formy komunikacji marketingowej, jaką jest product placement - komentuje Marcin Męczkowski, członek zarządu A2 Multimedia.
Dołącz do dyskusji: Winiary reklamują się w serialu internetowym