SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Winiary promują nowe warianty smakowe linii Pomysł na

Pod hasłem "A Ty, co masz pod ręką?" wystartowała kampania marki Winiary (Nestle) promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.

To odsłona kampanii linii produktów Winiary Pomysł na., która prezentuje nowe warianty smakowe „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało”, „Gulasz z tego, co się nawinie”.

Działania te jednocześnie wspierają misję marki Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, która chce inspirować w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów dostępnych w każdym domu, pomaga w planowaniu posiłków, edukuje i kształtuje dobre nawyki, a także otwiera jadłodzielnie w całej Polsce.

- Misja Obiad to opowieść o parze, która staje przed wyzwaniem zrobienia obiadu ze składników, które akurat mają w kuchni. Z Pomysłem na - to co pod ręką, tworzy pyszne danie. I nic się nie marnuje! Wykorzystany w kampanii zabieg kreatywny podkreśla, że gdy gotowanie jest łatwe i intuicyjne, to komunikacja między gotującymi staje się równie prosta i przez to zabawna – mówi Marta Krakowska-Sochacz, account director Publicis Poland.

W ramach działań powstały spoty 30” i 15”, które będą emitowanie w telewizji, krótsze formaty video 6” i 10” do digitalu oraz kampania social media i kampania display.

 

Publicis Poland odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów. Spoty wyprodukowało Graffiti, a postprodukcją zajął się Chimney. Reżyserem jest Jan Foryś.

Planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego UM Thrive.

Dołącz do dyskusji: Winiary promują nowe warianty smakowe linii Pomysł na

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl