Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia
Nowym dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia został Paweł Wochowski. Zastąpił na tym stanowisku pełnomocnika zarządu ds. promocji Zbigniewa Lazara.
![Paweł Wochowski, fot. archiwum](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/PawelWochowski-GrupaAzoty655.png)
Przez kilka ostatnich miesięcy na stanowisku dyrektora agencji był wakat, po tym jak w styczniu ub. odwołano cały skład dyrekcji: szefową Jolantę Fudalę (była nią od kwietnia 2017 roku) oraz wicedyrektor Mirosławę Mieszkowską.
Nową dyrektor została wówczas na krótko Joanna Gepfert. Została odwołana kilka miesięcy później, a obowiązki dyrektora agencji przejął wówczas Zbigniew Lazar jako pełnomocnik zarządu ds. promocji.
Paweł Wochowski związany był z Grupą Orlen od 1999 roku. W latach 2013-2017 kierował komunikacją i marketingiem we włocławskiej półce Anwil, należącej do tej Grupy. Od kwietnia 2017 roku był z kolei dyrektorem departamentu korporacyjnego komunikacji w Grupie Azoty. Zajmował się tam m.in. budowaniem relacji z współpracownikami firmy, z naciskiem na kontrahentów lokalnych.
W 2019 r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.). Firma zanotowała 10,44 mln zł straty netto w porównaniu do 15,3 mln zysku netto w 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia