SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dziennik ruszy w październiku

W połowie października ruszy kampania reklamowa nowego dziennika ogólnopolskiego. Polskapresse, który na jego start wyda 100 mln zł, rezerwuje właśnie czas reklamowy w telewizjach.

Planowaniem kampanii nowego dziennika zajmuje się dom mediowy Mediaedge:cia. Jak ustaliła Gazeta Prawna, jego przedstawiciele spotykają się już z pracownikami biur reklam największych stacji, żeby zarezerwować na październik czas reklamowy.

Jak podaje GP planowany termin rozpoczęcia kampanii to 17 października, a wydawcę interesuje rezerwacja czasu co najmniej do końca roku. W tym czasie na samą tylko telewizję planuje wydać co najmniej 10 mln zł. Do tego dojdą także inne media - reklama zewnętrzna, radio, a także internet. Na start gazety razem z całą kampanią reklamową wydawca zamierza wydać nawet 100 mln zł.

Wejście na rynek zbiegnie się z wyborami do parlamentu, które odbędą się 21 października.

Polskapresse liczy na średnią sprzedaż nawet 800 tys. egzemplarzy, ale ważniejsze jest miano lidera rynku, co gwarantuje już przekroczenie 520 tys. egzemplarzy.

Dołącz do dyskusji: Nowy dziennik ruszy w październiku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl