„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej
W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, a na czele spadków znalazła się „Cała Ty!”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 321 746 egz. W porównaniu do października 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,21 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca trzeciego. Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 281 400 egz., po wzroście o 5,08 proc. - największym w zestawieniu.
Na trzecią lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,25 proc. do 254 543 egz.
Ostatni był magazyn „Cała Ty!” (Phoenix Press), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 20,95 proc. do 89 824 egz.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
429 876 |
321 746 |
321 746 |
439 954 |
329 012 |
329 012 |
-2,21% |
Świat Kobiety |
389 906 |
281 400 |
281 400 |
404 947 |
267 785 |
267 785 |
5,08% |
Dobre Rady |
382 000 |
254 543 |
254 543 |
440 000 |
283 622 |
283 622 |
-10,25% |
Poradnik Domowy |
266 098 |
177 566 |
177 566 |
319 500 |
197 906 |
197 906 |
-10,28% |
Claudia |
278 597 |
155 687 |
155 687 |
321 675 |
189 732 |
169 732 |
-8,27% |
Olivia |
219 981 |
127 276 |
127 276 |
249 970 |
126 976 |
126 976 |
0,24% |
Cała Ty |
171 000 |
89 824 |
89 824 |
200 000 |
113 625 |
113 625 |
-20,95% |
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 18,43 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Kobieta i Życie |
429 876 |
321 746 |
321 746 |
439 956 |
335 846 |
335 846 |
-4,20% |
Świat Kobiety |
389 906 |
281 400 |
281 400 |
414 944 |
288 678 |
288 678 |
-2,52% |
Dobre Rady |
382 000 |
254 543 |
254 543 |
387 000 |
287 855 |
287 855 |
-11,57% |
Poradnik Domowy |
266 098 |
177 566 |
177 566 |
267 930 |
186 545 |
186 545 |
-4,81% |
Claudia |
278 597 |
155 687 |
155 687 |
287 260 |
159 217 |
159 217 |
-2,22% |
Olivia |
219 981 |
127 276 |
127 276 |
234 911 |
156 026 |
156 026 |
-18,43% |
Cała Ty |
171 000 |
89 824 |
89 824 |
172 000 |
90 311 |
90 311 |
-0,54% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej