Grzegorz Gracz prezesem w PromoAgency, a Robert Stolarczyk w PromoTraffic
Grzegorz Gracz awansował w PromoAgency na stanowisko prezesa, a Robert Stolarczyk na taką samą funkcję w PromoTraffic (obie agencje należą do grupy PromoHolding). Poprzednio prezesem obu firm był Ryszard Chmura, właściciel i prezes PromoHoldingu.
Grzegorz Gracz pracuje w PromoAgency od lutego ub.r., dotychczas pełnił funkcję dyrektora zarządzającego. W tym czasie agencja nawiązała współpracę z takimi klientami jak m.in. PLL LOT, InPost, FoodCare, BP i ZT Kruszwica.
Wcześniej Gracz był m.in. wiceprezesem agencji SoInteractive i dyrektorem kreatywnym w Cheil Polska. Realizował kampanie w Polsce i za granicą dla takich firm jak Samsung, Grupa Żywiec, Mohito czy Comarch.
Robert Stolarczyk przez ostatnie trzy lata kierował agencją PromoTraffic jako brand manager. Agencja zajmuje się marketingiem internetowym, przede wszystkim w wyszukiwarce Google, realizowały projekty m.in. dla firm Bioderma, Comarch, InPost, Kic InnoEnergy, Grupy Zico, BMW i Mercedes.
Stolarczyk jest certyfikowanym specjalistą Google. Oprócz pracy w PromoTraffic prowadzi wykłady na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz występuje jako prelegent na konferencjach i warsztatach.
Awanse Gracza i Stolarczyka na prezesów PromoAgency i PromoTraffic wynikają z faktu, że z funkcji tych zrezygnował Ryszard Chmura, właściciel i prezes PromoHoldingu. Obecnie zamierza skupić się na szukaniu nowych perspektyw rozwoju całego holdingu.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Gracz prezesem w PromoAgency, a Robert Stolarczyk w PromoTraffic