Hendi Polska klientem agencji PromoTraffic
PromoTraffic rozpoczyna współpracę z Hendi Polska, producentem rozwiązań dla branży gastronomicznej,
Hendi Polska powierzył agencji PromoTraffic prowadzenie działań PPC na kilkunastu rynkach.
Hendi, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz poprawić ich doświadczenia zakupowe, jest na etapie modyfikacji platformy sprzedażowej.
– Nasz partner planuje uruchomienie nowego serwisu online na wszystkich rynkach, na których dotąd dystrybucja odbywała się jedynie offline. Wymaga to także przygotowania nowej strategii promocji – zaznacza Robert Stolarczyk, prezes zarządu Promotraffic.
PromoTraffic poprowadzi kompleksowe działania PPC i zajmie się obsługą kampanii na kilkunastu rynkach.
W pierwszej kolejności agencja zajmie się przejęciem i optymalizacją dotychczasowych kampanii reklamowych, wsparciem w poszerzaniu działalności na rynkach zagranicznych, a także stworzeniem i egzekucją strategii działań performance dla każdego z rynków.
Równolegle zespół specjalistów PromoTraffic zajmie się zwiększeniem efektywności i skalowalności kampanii PPC oraz wsparciem w ramach rozwoju analityki internetowej, która ma zapewnić m.in. rozwój dodatkowych kanałów ruchu oraz rynków sprzedaży.
Hendi Polska to część międzynarodowej grupy, powstałej w 1934 roku w Holandii. W ciągu piętnastoletniej działalności na polskim rynku spółka stała się jednym z liderów w zakresie dostarczania produktów dla gastronomii.
Dołącz do dyskusji: Hendi Polska klientem agencji PromoTraffic