Silver TV rezygnuje ze śniadaniówki. Nie spieszy się do telewizji
Silver TV rezygnuje z emisji programu „Na dobry dzień” w godzinach porannych i przenosi go na niezajęte dotychczas pasmo wieczorne. Format o nazwie „Na dobry wieczór” prowadzą m.in. Norbi i Blanka Gankowska. Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, projekt na obecnym etapie rozwoju nie będzie ubiegła się o koncesję telewizyjną.
Jak wyjaśniono, decyzja o zmianie emisji pasma podyktowana jest zarówno prośbami widzów, jak i analizą czasu oglądalności poszczególnych materiałów zamieszczonych na kanale YouTube. Silver TV wznowiło także nadawanie na Facebooku.
Pasmo „Na dobry wieczór” nadawane jest od poniedziałku 18 listopada wieczorami od 19:19 do 22:00.
– Zmiana godzin emisji naszego sztandarowego programu to element budowania wysokiej oglądalności – odpowiedź na potrzeby widzów, którzy nasze pasmo śniadaniowe najchętniej oglądali wieczorem. Nic dziwnego – rano panuje duża konkurencja – niemal każda stacja telewizyjna czy kanał You Tube’owy ma śniadaniówkę – uwaga widza jest więc rozproszona. W tygodniu, w godzinach wieczornych, brakuje z kolei atrakcyjnego formatu, takiego na miarę amerykańskiego „The Tonight Show”. Okazało się także, że nasi widzowie są w rzeczywistości nadal aktywni życiowo i przed ekranem chętnie zasiadają dopiero koło godziny 19:00. U nas decyzje zapadają szybko – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV.
Zobacz: Dawne twarze TVP w odświeżonym kanale Silver TV
Silver TV stawia na YouTube i Facebooka
Youtubowy kanał na razie nie zamierza ubiegać się o koncesję telewizyjną – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
- Koncesja naziemna bądź satelitarna to wyzwanie związane z koniecznością wypełnienia wielu godzin emisji. Musimy najpierw stworzyć solidną bazę i wypełnić ramówkę ciekawymi programami – nie tylko tymi autorskimi, lecz także tymi na licencji bądź kupowanymi. Zależy nam na oferowaniu widzowi jak najciekawszych – dopasowanych do jego potrzeb i oczekiwań – formatów. Szanujemy naszą społeczność, a to oznacza, że będziemy się ubiegać o koncesję dopiero, gdy będziemy na to gotowi – informuje nas biuro prasowe stacji.
Silver TV na razie chce skupić się na dopracowywaniu obecnej formuły nadawania, a dopiero w dalszej kolejności – wprowadzeniu do sieci kablowych i satelitarnych oraz stworzeniu własnej aplikacji VOD. Kanał nie wyklucza w przyszłości wejścia w segment VoD.
- Platforma streamingowa jest w naszych planach, na razie jednak chcemy się skupić się na tym, co jest teraz. Rozwijamy kanał YouTube oraz social media Silver TV, szczególnie kanał na platformie Facebook, która daje duże możliwości dotarcia do naszej grupy docelowej – odpowiedziało na nasze pytania biuro prasowe Silver TV.
Silver TV to interaktywna telewizja internetowa, skierowana do osób 50+, emitowana w internecie. Program tworzony przez Beatę Borucką, jest nadawany od października 2020 roku. Kanał zasubskrybowało ponad 199 tysięcy użytkowników platformy YouTube. Inwestorem projektu jest Szymon Negacz.
Dołącz do dyskusji: Silver TV rezygnuje ze śniadaniówki. Nie spieszy się do telewizji