Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie
Agencja reklamowa Grey Europe w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za kreatywne i strategiczne projekty dla koncernu Coca-Cola na 28 rynkach w Europie Środkowej i Wschodniej.
Agencja Grey Europe będzie realizować kreatywne i strategiczne projekty dla całego portfolio marek koncernu, w tym Coca-Cola, Diet Coke, Coca-Cola Zero Sugar i Fanta.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu ani rozpoczętej współpracy.
Coca-Cola współpracuje z kilkoma agencjami. Latem Wieden i Kennedy London stworzyła kampanię „Magic of Coke Taste”. Publicis Italy przez cały rok pracowała nad kampaniami tej marki, w tym nad inicjatywą recyklingu i współpracą marki z Dieslem.
W czerwcu McCann Europe promował rozszerzenie asortymentu smaków Diet Coke za pomocą spotu z udziałem aktorki Tanyi Reynolds.
W Polsce wrześniową kampanię wprowadzającą na rynek Coca-Cola Energy realizowała agencja McCann Worldgroup.
Tom Hidvegi, kreatywny strateg w Coca-Coli w Europie Środkowej i Wschodniej, powiedział: - Cieszymy się, że wprowadziliśmy Grey Europe do naszego niedawno odnowionego kreatywnego podejścia, w którym nasi partnerzy, czyli agencje maja naprawdę z nami współpracować ustanawiając nowy standard w kreatywności.
Dołącz do dyskusji: Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie