SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwie polskie nominacje w Effie Europe

Agencje McCann Poland, Change Serviceplan, Spark Foundry Poland, Liquidthread zdobyły nominacje w międzynarodowym konkursie reklamowym Effie Europe. 

Kampania Blika autorstwa Change Serviceplan, Spark Foundry Poland, Liquidthread trafiła na listę finałowych projektów w kategorii Best of Europe: Services.

McCann powalczy o nagrodę Effie Europe w kategorii Positive Change: Social Good - Brands za kampanię „Gdzie zamieszkać” dla marki Mastercard.

W ubiegłym roku w konkursie Effie Europe nagrodzono dwie polskie kreacje. Złoto otrzymała kampania „Stop toksycznej chemii w praniu” (“Stop endocrine disruptors”) autorstwa FCB&theMilkman, Mobile Rockets, dla Clovin. Brąz wywalczyły DDB Warszawa i OMD  za kampanię “Mam smaka na Maka” McDonald's.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 11 grudnia podczas gali w Brukseli.

Effie Awards Europe jest organizowany przez Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) we współpracy z Kantar, Google, The European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA), ACT Responsible, Adforum.com, OneTec&Eventattitude oraz The Hoxton Hotel.

Dołącz do dyskusji: Dwie polskie nominacje w Effie Europe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl