„Dej się zaskoczyć” regionalną odsłoną kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi (Nestle) „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku.
Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski. Jej komunikacja prowadzona jest w języku śląskim. Tłumaczenia materiałów, w tym spotu telewizyjnego, zostały skonsultowane z osobami posługującymi się na nim na co dzień. Regionalne hasło kampanii to „Maggi, dej się zaskoczyć”.
Zakres kampanii obejmuje telewizję, digital (w tym social media). Do zadań agencji Publicis Poland należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych.
Za realizację voiceovera w języku śląskim odpowiada studio Fireplace. Planowaniem mediów zajął się Mindshare. Platforma komunikacyjna Maggi „Daj się zaskoczyć” w 2017 roku otrzymała złotą statuetką Effie w kategorii Żywność, a dwa lata później srebro w kategorii Long Term Marketing Excellence.
Dołącz do dyskusji: „Dej się zaskoczyć” regionalną odsłoną kampanii Maggi