SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zielińska, Kuczyńska i Tyszkiewicz reklamują rajstopy Gatta „dla pokoleń”

Ruszyła kampania reklamowa marki Gatta (należącej do firmy Ferax) z okazji 20-lecia jej obecności na rynku. Bohaterkami akcji - prowadzonej pod hasłem „Gatta dla pokoleń” - są Julia „Maffashion” Kuczyńska, Katarzyna Zielińska i Beata Tyszkiewicz.

Blogerka Julia „Maffashion” Kuczyńska oraz aktorki Katarzyna Zielińska i Beata Tyszkiewicz w kampanii Gatty mają symbolizować trzy pokolenia kobiet korzystających z produktów tej marki.

- Chcemy symbolicznie podziękować wszystkim naszym klientkom. Tym, które są z nami od samego początku i tym młodszych, które dołączyły do nas w trakcie ostatnich dwóch dekad - podkreśla Monika Kazimierczak, marketing manager Gatta. Bohaterki w reklamach prezentują różne modele rajstop - skierowane do poszczególnyc grup wiekowych kobiet, które reprezentują.

Akcja obejmuje outdoor (m.in. nośniki w centrach największych miast) oraz internet (m.in. konkurs na facebookowym fanpage’u Gatty).

Strategię kampanii przygotowała agencja 38PR, a zdjęcia na potrzeby działań wykonał Wojtek Wojtczak.

Dołącz do dyskusji: Zielińska, Kuczyńska i Tyszkiewicz reklamują rajstopy Gatta „dla pokoleń”

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karolka
Zielińskiej nie lubię. Tyszkiewicz spoko babka, ta cała Maff też, tylko nie jestem w stanie przetrawić jej weselnych loków, może niech ją ktoś nauczy jak się robi loki, bo zawsze wygląda tak samo ;/
odpowiedź
User
emi
Zielińska to najsłabszy wybór, ona nie jest ikoną, ani zjawiskiem swojego pokolenia - jak P. Tyszkiewcz czy Maffka - jest nijaka, w ogóle mnie nie przekonuje
odpowiedź
User
Blr
Pani Tyszkiewicz super, ta maffasion też ok skoro hasło jest ze dla pokoleń ale Zielińska - nie rozumiem wyboru
odpowiedź