Wojtek Drewniak z „Historii bez Cenzury” w kampanii piwa Specjal „Legendy Północy” (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła nową odsłonę kampanii reklamowej marki piwa Specjal „Legendy Północy”. Szlakiem miejscowych legend wyrusza Wojtek Drewniak, autor kanału youtube’owego „Historii bez Cenzury”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Specjal_WojtekDrewniak655.png)
Nowa odsłona kampanii „Legenda Północy” odkrywa tajemnice miejscowych legend, szlakiem których wyruszył youtuber - Wojtek Drewniak.
Na swoim kanale na YouTube „Historia bez Cenzury” zamieścił czteroodcinkową serię, która jest poszerzeniem kontekstu lokalnych legend o najbardziej skrywane historie poszczególnych miast. Filmy youtubera odkrywają najbardziej interesujące elementy historii miasta i regionu.
Jest to elementem kampanii reklamowej piwa Specjal pod hasłem „Legenda Północy”. Akcja, prowadzona od początku kwietnia, oparta jest na komiksach o tematyce historycznej.
Grupa Żywiec przy realizacji kampanii „Legenda Północy” współpracuje z agencjami GoldenSubmarine (kreacja reklam, działania w internecie), Mediavest (media), Roots PR (public relations).
Dołącz do dyskusji: Wojtek Drewniak z „Historii bez Cenzury” w kampanii piwa Specjal „Legendy Północy” (wideo)