SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Firma Wiśniowski ma nową szefową marketingu

Stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wiśniowski objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.

Monika MłynarczykMonika Młynarczyk

Monika Młynarczyk związana jest z firmą Wiśniowski od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, by teraz objąć funkcję dyrektorki marketingu. Od blisko 11 lat zarządza zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.

Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Wiśniowski. Monika Młynarczyk ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwoju skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji w biznesie. Jak sama podkreśla, zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W latach 2008-2022 pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów promując takie marki jak m.in. Melatonina Lek-Am i Maglek B6 czy Zatogip.
 

 

Dołącz do dyskusji: Firma Wiśniowski ma nową szefową marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl