Firma Wiśniowski ma nową szefową marketingu
Stanowisko dyrektora marketingu w firmie Wiśniowski objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Monika Młynarczyk związana jest z firmą Wiśniowski od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, by teraz objąć funkcję dyrektorki marketingu. Od blisko 11 lat zarządza zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.
Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Wiśniowski. Monika Młynarczyk ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwoju skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji w biznesie. Jak sama podkreśla, zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W latach 2008-2022 pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów promując takie marki jak m.in. Melatonina Lek-Am i Maglek B6 czy Zatogip.
Dołącz do dyskusji: Firma Wiśniowski ma nową szefową marketingu