SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ Polska bez dyrektorki marketingu

Joanna Kloskowska przestała pełnić funkcję dyrektorki marketingu Canal+ Polska i rozstała się z firmą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie wybrano jej następcy.

- Joanna Kloskowska zakończyła pracę w Canal+ Polska - potwierdza Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy nadawcy. Jak dodaje, pełniącym obowiązki dyrektora marketingu do momentu wyboru nowej osoby na to stanowisko został Adam Skręt. Sprawuje on w firmie funkcję digital growth director.

Przyczyn odejścia Kloskowskiej spółka nie komentuje.

Joanna Kloskowska pracowała w Canal+ od sześciu lat

Kloskowska do Canal+ Polska dołączyła w 2018 roku, początkowo pracowała w niej jako dyrektor marketingu treści. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska, jako marketing services director i dyrektor marketingu. W przeszłości zatrudniona była m.in. w Grupie ITI, TVN24, Kompanii Piwowarskiej i Telekomunikacji Polskiej.

Canal+ Polska posiada platformę satelitarną Canal+, serwis streamimgowy Canal+ Online, jest też nadawcą stacji telewizyjnych, m.in. kanałów Canal+ oraz stacji Ale kino+, Planete+ czy MiniMini+.

 

Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska bez dyrektorki marketingu

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tyb
Straszny człowiek
odpowiedź
User
Andrzej
Marketing to podstawa! Klient płaci ponad 2 stówy abonamentu miesięcznie, to za LM może jeszcze dopłacić bo go stać.Jeszcze parę miesięcy i też pokaże jak mi na Canal+ zależy!!!!
odpowiedź
User
Andrzej
Marketing to podstawa! Klient płaci ponad 2 stówy abonamentu miesięcznie, to za LM może jeszcze dopłacić bo go stać.Jeszcze parę miesięcy i też pokaże jak mi na Canal+ zależy!!!!
odpowiedź