Virgin Mobile startuje w Polsce. Jaka oferta?
Sieć komórkowa Virgin Mobile lada dzień rozpocznie sprzedaż swoich usług w Polsce. Jednocześnie rusza jej promocja „50 proc. ekstra za doładowanie”.
W Virgin Mobile minuta połączenia głosowego i wideo do wszystkich sieci telefonicznych w kraju kosztuje 19 groszy, SMS - 12 groszu, a MMS (także na e-mail) - 25 groszy. Natomiast za każde 5 kB danych wysyłanych i odbieranych z internetu płaci się grosz.
>>> Virgin Mobile w Polsce z Gniewkiem, Wieczorkowskim i Wejchertem
Virgin Mobile oferuje startery o wartości 8 zł, które dają ważność konta na 30 dni dla połączeń wychodzących i 60 dni dla przychodzących. Natomiast doładowania mają wartość 10, 30 i 50 zł, gwarantując ważność połączeń wychodzących na 365 dni, a przychodzących na 425 dni. Konto można będzie doładowywać kodami z kart-zdrapek lub poprzez serwis internetowy virginmobilepolska.pl.
Jednocześnie ze startem sieci w Polsce rusza promocja „50 proc. ekstra za doładowanie”, w ramach której przy każdym doładowaniu dostaje się gratis połowę jego wartości. Można przeznaczyć na połączenia i wiadomości.
Virgin Mobile będzie również oferować usługi roamingowe, m.in. w ramach opcji „Tani roaming”.
Virgin Mobile w Polsce nie jest bezpośrednio kontrolowane przez holding Richarda Bransona, tylko będzie płacić za wykorzystanie tej marki. Głównym udziałowcem polskiej spółki jest fundusz, w który zainwestował m.in. Kristian Myrup, prezes Virgin Mobile Central and Eastern Europe. Natomiast mniejszościowym udziałowcem firmy zgodnie z zapowiedziami został Łukasz Wejchert, były prezes Grupy Onet i udziałowiec ITI. Szefem Virgin Mobile w Polsce został Tomasz Gniewek, który dotychczas kierował m.in. Carrefour Mova, dyrektorem marketingu - Marcin Wieczorkowski, wcześniej pracujący m.in. w Play, a rzecznikiem prasowym - Karolina Koziej.
Dołącz do dyskusji: Virgin Mobile startuje w Polsce. Jaka oferta?