"Puls Biznesu" ma nową marketing managerkę
Z początkiem grudnia do zespołu “Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) dołączyła Urszula Mańkowska obejmując stanowisko marketing managerki.
Urszula Mańkowska do “Pulsu Biznesu” przeszła z Grupy Wirtualna Polska, w której pracowała blisko 10 lat. Najpierw przez niespełna rok była asystentką zarządu, potem przez 7 lat pełniła funkcję marketing project managerki.
Od wiosny 2023 roku jako brand managerka obszaru lifestyle odpowiadała za takie brandy, jak Pudelek.pl, Vibez.pl, Kobieta.wp.pl, Pysznosci.pl, ABCzdrowie.pl.
Jest absolwentką historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim.
W ostatnim czasie do redakcji „Pulsu Biznesu” dołączyli także Marek Chądzyński (administracja, polityka gospodarcza i legislacja), Kamila Wajszczuk (energetyka), Magdalena Głowacka (start-upy i fundusze venture capital), Stanisław Borawski (Puls Inwestora), Łukasz Rawa (FMCG i przemysł spożywczy), Gabriel Chrostowski (analizy), Jacek Perzyński (międzynarodowa polityka gospodarcza Chin i krajów Azji Wschodniej) oraz Marcin Dobrowolski (podcasty).
Do redakcji „Pulsu Biznesu” wróciła Agnieszka Zielińska. Przez ostatnie lata była związana z Money.pl.
Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" ma nową marketing managerkę