SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milka w nowej reklamie przymyka oko na świąteczne niedoskonałości

Rusza świąteczna kampania marki Milka (Mondelez), która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.

W najnowszej akcji promującej świąteczne słodycze Milka, marka zdecydowała się na wyjątkowy przekaz. Realizując kolejną odsłonę kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” proponuje świeże spojrzenie na czas okołoświątecznych przygotowań.

W zabawnych historiach Mikołaj Milka przekonuje bohaterów, że nie zawsze warto tracić czas na przygotowywanie idealnych pod każdym względem Świąt. Dzięki odpuszczeniu sobie niedoskonałości (jak np. mycie okien, odkurzanie), bohaterowie, zyskują czas, który mogą poświęcić na chwile spędzone z najbliższymi.

W ramach kampanii „Dawanie jest najlepszym prezentem” Milka przygotowała trzy spoty promocyjne opowiadające o trzech różnych przedświątecznych sytuacjach: · “Więcej czasu dla bliskich, czy odkurzanie pod kanapą?”, „Więcej czasu dla bliskich, czy mycie okien?” i „Więcej czasu dla bliskich, czy lepienie 400 pierogów?”

Kampania, na którą składa się seria filmów, animowanych i statycznych bannerów oraz postów w mediach społecznościowych jest prowadzona bardzo szeroko i ma za zadanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Na jej potrzeby przygotowano także branded effect na TikToka – grę „Przymykaj i wybieraj” oraz generator kartek świątecznych, które pomaga pisać MikołAI.

Ideę przygotowała agencja Ogilvy. Za produkcję odpowiadało Black Rabbit. Filmy reżyserował Filip Berendt. Sesję fotograficzną poprowadził Wojciech Rudzki. Postprodukcja zrealizowana przez Hogarth WAW.

 

 

Dołącz do dyskusji: Milka w nowej reklamie przymyka oko na świąteczne niedoskonałości

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
I za 2 miesiące przetapianie czekolady na walentynkowy chłam, a potem za miesiąc na jaja wielkanocne. W międzyczasie wyprzedaż aby nie musieć przetapiać. Ja 2 lata temu w styczniu dzieciom czekoladowy kalendarz adwentowy kupiłem za pół ceny.
odpowiedź