Ubisoft w reklamie Rainbow Six Siege uczy cierpliwości (wideo)
Ubisoft kampanią pod hasłem "The cemetery" promuje grę Rainbow Six Siege. Zwraca w niej uwagę, że gra ta to nie tylko "strzelanka", ale wymaga przede wszystkim umiejętności, cierpliwość, taktyka i praca zespołowa. Za jej realizację odpowiadają agencje CLM BBDO z Paryża i Proximity BBDO.
19 sierpnia br. Ubisoft wydał nowy zwiastun gry Rainbow Six Siege. To oparta na powieściach Toma Clancy'ego internetowa strzelanka taktyczna, w której gracz walczy w starciu z żołnierzami z całego świata. Z liczbą ponad 45 mln graczy jest to jedna z najpopularniejszych serii Ubisoft..
Ubisoft zwraca uwagę, że Rainbow Six Siege to nie jest jednak typowa „strzelanka” - wymaga umiejętności, cierpliwości, taktyki i pracy zespołowej, a tego nie uda się osiągnąć z dnia na dzień.
W filmie promującym grę zatytułowanym „The cemetery” pokazano człowieka, który przypomina sobie wszystkie swoje wcześniejsze śmierci. Wyreżyserowana przez Henry'ego Hobsona (znanego z nagradzanych prac PlayStation, Apple, Xbox i Under Armour) historia pokazuje psychikę człowieka - gracza - przed uruchomieniem gry.
Film rozpoczyna się od cichej, emocjonalnej chwili z (jak nam się wydaje) żałobnikiem na tajemniczym cmentarzu. Ale nie trwa to długo. Nagle widz zostaje wciągnięty w historię mężczyzny i w pewnym momencie zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę to on umarł ... i to nie tylko raz. To jego imiona są na wszystkich pokazanych nagrobkach.
Bohater reklamy po zastanowieniu się nad swoimi błędami spotyka się ze swoimi kolegami z drużyny Rainbow Six SEAT. Film ma przekonać, że taktyczna strzelanka online polega bardziej na strategii niż wygrywaniu i przypomina entuzjastom gier o tym, jak ważna może być cierpliwość.
Spot kończy się przejmującym przesłaniem: „ Każde życie jest lekcją ”.
Kampanię przygotowały agencje CLM BBDO i Proximity BBDO.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft w reklamie Rainbow Six Siege uczy cierpliwości (wideo)