SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Jakubiak w kolejnej odsłonie kampanii "Załatw to po sąsiedzku" Grupy BPS

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Zintensyfikowane działania wizerunkowe wychodzą poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy internetowe.

W nowej kampanii wykorzystywany jest, znany już z działań w internecie, spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie.

– Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie, to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków. Aby zostać zauważonym, zaplanowaliśmy kampanię o większej intensywności niż dotychczasowe działania rynkowych rywali. Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię  w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, dyrektor biura marketingu w Banku BPS.

Kampania reklamowa w telewizji realizowana jest od lutego i potrwa sześć tygodni. Spoty emitowane są zarówno w stacjach głównych – Polsat, TVN i TVP, jak i tematycznych m.in. w TVN7, TTV, TVN24, Polsat 2, Polsat Cafe, Fokus TV, Puls 2, History czy HGTV. Łącznie w 130 stacjach telewizyjnych - podaje reklamodawca.

Kampania radiowa realizowana będzie w stacjach o największym zasięgu, m.in. RMF FM i Radio ZET.. Akcja internetowa realizowana jest na głównych portalach, a także jako wideo w ramach kanałów VOD czy na YouTube. Aktywność ta przejdzie w internetowe działania performence.

Za koncept kreatywny kampanii, a także produkcję spotów reklamowych i sesji zdjęciowej odpowiada agencja Eskadra, natomiast za planowanie i zakup mediów – Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Jakubiak w kolejnej odsłonie kampanii "Załatw to po sąsiedzku" Grupy BPS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl