„Super Express” podniósł cenę
Cena egzemplarzowa większości wydań dziennika „Super Express” (Grupa ZPR Media) wzrosła o 20 groszy.
O 20 groszy, 2,70 do 2,90 zł, podrożały wydania „Super Expressu” w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i wydania sobotnio-niedzielne. Natomiast wydanie piątkowe bez zmian kosztuje na razie 2,99 zł.
Poprzednio „Super Expressu” podrożał w połowie ub.r., w poszczególne dni jego cenę podwyższono o 49-50 groszy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wynosiła 74 968 egz., o 14,9 proc. mniej niż przed rokiem.
Spółka Time, wydająca „Super Express” i grupę czasopism oraz sprzedająca ofertę reklamową kilku stacji radiowych, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 2,6 proc. do 292,84 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 36,17 mln zł do 16,87 mln zł.
Dołącz do dyskusji: „Super Express” podniósł cenę