Lifetube z nowym prezesem. Poprzedni będzie doradzał firmie
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes firmy Lifetube, żegna się ze stanowiskiem. Jego miejsce zajmie Marcin Jeziorski, jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube.
Zmiana ma na celu usprawnienie procesów decyzyjnych oraz wzmocnienie współpracy z kluczowymi partnerami – podano w komunikacie. Jakub Różycki będzie nadal współpracował z Mediacap i Lifetube wspierając spółki w roli doradcy.
- Jakub miał duży wkład w usprawnienie procesów analitycznych i pracy na danych oraz rozwój struktury organizacyjnej firmy. W porozumieniu z zarządem uznaliśmy, że jest to odpowiedni moment, aby Mediacap bardziej bezpośrednio zaangażował się w zarządzanie spółką. Co istotne, Jakub nie żegna się z nami całkowicie - pozostaje w roli doradcy, wspierając firmę swoją wiedzą i doświadczeniem. Co jest w zgodzie ze strategią budowy wartości spółek portfelowych - mówi Marcin Jeziorski, VP Mediacap przejmujący stery Lifetube.
Marcin Jeziorski ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w mediach i komunikacji marketingowej, które zdobywał w agencjach D’Arcy, Saatchi&Saatchi/Team One, Young & Rubicam/303. Od 2011 roku jest związany z Mediacap, początkowo jako CEO Scholz & Friends Warszawa (obecnie Grupa Freundschaft). Od 2015 roku pełni funkcję partnera i wiceprezesa Mediacap, gdzie odpowiada za nadzór komercyjny nad spółkami portfelowymi. Jest także jednym z architektów strategii konsolidacyjnej Mediacap w ramach Lifetube. W latach 2018–2023 zasiadał w zarządzie SAR Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej, wspierając wiele istotnych działań środowiskowych i rozwój branży reklamowej w Polsce.
Jakub Różycki kierował Lifetube przez ponad pół roku
Przed dołączeniem Jakuba Różyckiego na stanowsko prezesa Lifetube w kwietniu br. przez ponad rok był na nim wakat. Różycki wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach w Allegro i Shoppee. Przez siedem lat z ramienia McKinsey doradzał spółkom z różnych branż.
Lifetube należy do polskiej prywatnej grupy inwestycyjnej Mediacap (jest ona też właścicielem Freundschaft, IQS i Relatable). Jest największą agencją influencer marketingu i ekonomii twórców w Polsce, realizującą rocznie średnio blisko 2000 projektów w zakresie współpracy marek z twórcami na platformach social mediowych. Jest operatorem sieci wielokanałowej (MCN) zrzeszającej ponad 700 kanałów YouTube z 4 krajów. W skład Grupy Lifetube wchodzi również agencja gaming marketingu Gameset.