SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki, stację śledzi 3,8 tys. widzów

Superstację po niemal roku od wprowadzeniu nowej ramówki ogląda średnio 3,8 tys. widzów. Kanał zanotował duży spadek oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W poniedziałek, 30 września ub.r. wystartowała nowa ramówka Superstacji, w ramach której codziennie nadawane są trzy godziny premierowego programu. Zmianie uległa oprawa kanału oraz pojawili się nowi prowadzący. - Będziemy pierwszym polskim telewizyjnym tabloidem - zapowiedział Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, który pracował nad nową ramówką od lipca zeszłego roku. W kolejnych miesiącach ramówka była kilkukrotnie korygowana.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia minutowa widownia Superstacji w okresie od 30 września 2019 roku do 26 lipca 2020 roku (czyli w pierwszych niemal 10 miesiącach obecności nowej ramówki) wyniosła 3,8 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,03 proc. w grupach 16-49 i 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Publicis Groupe Polska.

Spośród poszczególnych dni Superstacja najchętniej oglądana była 18 marca br. Kanał w ujęciu całodobowym śledziło wówczas 12,8 tys. osób w 4+ (0,18 proc. udziału).

Względem analogicznego okresu rok wcześniej widownia Superstacji spadła o 6,4 tys. osób, czyli o 62,57 proc. Od 30 września 2018 roku do 26 lipca 2019 roku kanał oglądało 10,2 tys. osób, co przełożyło się na 0,16 proc. udziału w 4+ (w 16-49 - 0,07 proc., a w 16-59 - 0,06 proc.).

W rankingu najchętniej oglądanych pojedynczych audycji w Superstacji w okresie od 30 września ub.r. do 26 lipca br. najwięcej widzów zgromadził „Supernews” z 25 stycznia. Informacyjny magazyn śledziło 101 tys. osób (1,05 proc. udziału).

Czytaj więcej: Wygraj 10 tys. dolarów

Podium uzupełniają prognoza pogody z 22 kwietnia br. (82 tys. widzów) oraz wydanie „Supernews” z 4 października ub.r. (75 tys.).

Dołącz do dyskusji: Duży spadek oglądalności Superstacji po wprowadzeniu nowej ramówki, stację śledzi 3,8 tys. widzów

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Równia pochyła. Niedługo do zamknął.
odpowiedź
User
SuSt
Zamkną. Pewnie szybko.
odpowiedź
User
Zyga
Kolejny sukces Jankowskiego!
odpowiedź