Serwis o designie w wiosenno-letniej kampanii Ecco (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji obuwia Ecco. Jednym z elementów akcji – przygotowanej przez firmy GyroWorldWide, Gong i Universal McCann jest serwis eccoscandesign.eu.
W nowej kampanii reklamowej Ecco umożliwia odbiorcom poznanie świata skandynawskiego designu i odbycie wirtualnej podróży po Danii. W tym celu uruchomiono serwis internetowy eccoscandesign.eu, w którym można również wziąć udział w konkursach i wygrać przedmioty o skandynawskim wzornictwie oraz dwuosobową wycieczkę do Kopenhagi.
Oprócz tej strony akcja od 14 marca obejmuje reklamy w telewizji, prasie i internecie. Celem kampanii jest promocja kolekcji Ecco na sezon wiosna/lato 2011.
Reklamy na potrzeby akcji przygotowała globalnie agencja GyroWorldWide, a zakupem mediów w Polsce zajął się dom mediowy Universal McCann. Natomiast za działania w internecie odpowiada agencja Gong. Kampania potrwa do końca kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Serwis o designie w wiosenno-letniej kampanii Ecco (wideo)