SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy

Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy, która realizowana jest pod hasłem "Świat ma pizzy smak - wybierz swój ulubiony"

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowych smaków pizzy oraz wzmocnienie wizerunku Telepizzy jako specjalisty w segmencie pizzerii posiadającego różnorodną ofertę w atrakcyjnych cenach, zarówno w lokalu jaki i dostawie.

Przygotowany projekt prezentuje cztery nowe smaki pizzy z różnych zakątków świata: hiszpańską, indyjską, niemiecką oraz meksykańską o udoskonalonym składzie. Kampania przypomina również konsumentom o ciekawej i bardzo atrakcyjnej cenowo ofercie Telepizzy "2za1", dającej możliwość zakupu dwóch pizz w cenie jednej, codziennie w lokalu oraz w wybrane dni w dostawie.

W kampanii wykorzystano dystrybuowane do mieszkań kupony promocyjno-reklamowe oraz plakaty, menuboardy i wobblery we wszystkich lokalach Telepizzy.

Promocja Telepizzy "Świat ma pizzy smak" będzie trwała od kwietnia do lipca 2008 roku.

Dołącz do dyskusji: Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl