Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy
Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy, która realizowana jest pod hasłem "Świat ma pizzy smak - wybierz swój ulubiony"
Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowych smaków pizzy oraz wzmocnienie wizerunku Telepizzy jako specjalisty w segmencie pizzerii posiadającego różnorodną ofertę w atrakcyjnych cenach, zarówno w lokalu jaki i dostawie.
Przygotowany projekt prezentuje cztery nowe smaki pizzy z różnych zakątków świata: hiszpańską, indyjską, niemiecką oraz meksykańską o udoskonalonym składzie. Kampania przypomina również konsumentom o ciekawej i bardzo atrakcyjnej cenowo ofercie Telepizzy "2za1", dającej możliwość zakupu dwóch pizz w cenie jednej, codziennie w lokalu oraz w wybrane dni w dostawie.
W kampanii wykorzystano dystrybuowane do mieszkań kupony promocyjno-reklamowe oraz plakaty, menuboardy i wobblery we wszystkich lokalach Telepizzy.
Promocja Telepizzy "Świat ma pizzy smak" będzie trwała od kwietnia do lipca 2008 roku.
Dołącz do dyskusji: Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" Telepizzy