Pudliszki Ketchup Zero w kampanii pokazuje „nieidealne, ale słodkie chwile”
Wystartowała w pełni digitalowa kampania marki Pudliszki „Słodko, a bez dodatku cukru” promująca Ketchup Zero – łagodny ketchup zawierający jedynie naturalnie występujące w pomidorach cukry.
Zaplanowane działania obejmują emisje spotów wideo (15 sekund i 6 sekund), opartych na krótkich, specjalnie stworzonych do internetu historiach. Spoty i inne materiały reklamowe będą szeroko obecne w ekosystemie Meta, a także na platformach VOD.
Kampania „Słodko, a bez dodatku cukru” jest kolejnym działaniem marki Pudliszki w ramach platformy kreatywnej opracowanej w 2023 roku we współpracy z agencją 180heartbeats + Jung von Matt. Agencja odpowiada za realizację spotu, który wyreżyserował Adama Duraj. Materiał wyprodukowała Film Produkcja, a za postprodukcją stoi LocoMotive.
Muzykę skomponował Qba Janicki według koncepcji muzycznej MassiveMusic. Za strategię mediową i zakup mediów odpowiada agencja Carat (dentsu Polska).
Dołącz do dyskusji: Pudliszki Ketchup Zero w kampanii pokazuje „nieidealne, ale słodkie chwile”