Reklamy w polskiej edycji 'L'Osservatore Romano'
Dom Mediowy Prasy Katolickiej rozpoczął sprzedaż reklam w polskiej edycji watykańskiego pisma "L'Osservatore Romano".
Miesięcznik ten ukazuje się w nakładzie 20 tys. egz., dystrybuowany jest przez parafie i kierowany do księży oraz katolickiej inteligencji.
Dostępne są dwa formaty reklamowe: cała strona o wymiarach 172x256 mm, która kosztuje 3000 Euro oraz połowa strony o wymiarach 172x125 mm w cenie 1750 Euro. Termin składania zamówień to 19. dzień każdego miesiąca.
Zdaniem Beaty Rut, dyrektor zarządzającej DMPK, zamieszczeniem reklam w tytule będą zainteresowane miedzy innymi banki, firmy z branży motoryzacyjnej lub oferujące wycieczki do miejsc kultu religijnego, linie lotnicze i wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w polskiej edycji 'L'Osservatore Romano'