Maciek Ziomek international trading directorem w Publicis Groupe Polska
Maciek Ziomek dołączył do zespołu Investment & Trading w PMX. Jako international trading director będzie koordynował międzynarodowe procesy przetargowe, w których Publicis Groupe Polska pełni rolę hubu.
Maciek Ziomek zajmie się również nadzorowaniem obszaru tradingu dla jednego z największych klientów Publicis Groupe, operującego z Polski na 22 rynkach. Do jego zadań będzie należeć także koordynacja współpracy PMX z globalną siecią w sprawach tradingowych.
- W Publicis Groupe Polska mamy coraz więcej klientów, którzy powierzają nam strategiczną rolę zarządzania inwestycjami reklamowymi, w tym również tradingiem, w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz na innych rynkach zagranicznych. Wieloletnie doświadczenie Maćka w tym obszarze jest nie do przecenienia – mówi Bartosz Sieradzki, investment & trading director w Publicis Groupe Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Maciek Ziomek ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży marketingowych. W 2009 r. rozpoczął karierę w Publicis Groupe. Na początku był związany z agencją mediową Starlink (obecnie Spark Foundry), a od 2013 r. z globalnym zespołem Publicis Media Exchange w Londynie. Ma szerokie doświadczenie międzynarodowe, zdobyte w projektach wdrażanych w Europie, Ameryce Południowej oraz krajach azjatyckich.
Dołącz do dyskusji: Maciek Ziomek international trading directorem w Publicis Groupe Polska