Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)
Indyjski oddział koncernu Mondelez przygotował kampanię ciasteczek Oreo "Disconnect to Connect" ("Rozłącz się, aby połączyć").
W spocie reklamowym widzimy małą dziewczynkę, która próbuje zwrócić na siebie uwagę ojca, zajętego pracą. Córeczka prosi tatę, by spędził z nią czas, ten jednak wymawia się tym, że musi sprawdzać emaile. Dziewczyna wpada na pomysł dostarczenia mu własnego "emaila" - koperty z ciasteczkiem Oreo. Tata dzięki temu odrywa się od komputera i poświęca czas dziecku.
Spot emitowany jest w indyjskiej telewizji. Akcję "Disconnect to Connect" wspierają reklamy w digitalu, na outdoorze i eventy dla konsumentów.
Kreację przygotowała agencja FCB Interface Communications. Reżyserią spotu zajął się Prakash Verma, produkcją Nirvana Films.
Dołącz do dyskusji: Ciasteczkowa wysyłka w reklamie Oreo (wideo)