Kolekcja ubrań od ciastek Oreo w Europie
Marka ciastek Oreo (Mondelez) wprowadza do sprzedaży pierwszą w historii kolekcję odzieżową w Europie. Powstała we współpracy z influencerami.
Opracowany we współpracy z agencją kreatywną Elvis projekt „Oreo Twist Your Style” jest wspierany przez działania promocyjne w telewizji, social mediach, digitalu oraz w punktach sprzedaży na 11 rynkach europejskich.
Kolekcja obejmuje kurtki, koszulki, torebki, czapki. Przy jej powstawaniu brały udział infleuncerki znane z Instagrama: Samantha Faiers z Wielkiej Brytanii, Anne-Laure Mais Moreau z Francji i Yvonne Pferrer z Niemiec.
- Opracowanie tej kolekcji pozwala nam nawiązać zabawne relacje z naszą publicznością. Praca polega na tym, że Oreo jest czymś więcej niż ciastkiem - sama w sobie jest ikoną. Dajemy fanom Oreo możliwość wygrania ekskluzywnego kawałka marki, którą kochają - powiedziała Vira Ponomarenko, menedżerka Oreo Equity.
Elli Stone, dyrektor kreatywna w agencji Elvis, dodaje: - Oreo to prawdziwa ikona kultury. Chcieliśmy stworzyć coś świeżego i ekscytującego, czego Oreo nigdy wcześniej nie robiło, mającego w sobie niepowtarzalny, zabawny charakter ciasteczka: kolekcję mody unisex, którą miłośnicy Oreo polubią.
Dołącz do dyskusji: Kolekcja ubrań od ciastek Oreo w Europie