SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex

Radosław Kawęcki – polski pływak, wielokrotny mistrz świata i Europy, został drugim, po siatkarzu Mateuszu Bieńku, ambasadorem marki Pocztex.

Po znanym i popularnym siatkarzu Mateuszu Bieńku kolejnym ambasadorem marki Pocztex został Radosław Kawęcki – czterokrotny mistrz świata na krótkim basenie, na dystansie 200 metrów, trzykrotny mistrz Europy, dwukrotny wicemistrz świata oraz ośmiokrotny mistrz Europy na krótkim basenie, na dystansie 100 metrów.

Obaj sportowcy pojawią się w jesiennej kampanii billboardowej Poczty Polskiej na nośnikach outdoorowych, w mediach społecznościowych i internecie. Kampania potrwa przez cały grudzień.

– Mateusz Bieniek i Radosław Kawęcki – kojarzeni z mistrzowskim serwisem czy perfekcyjnym stylem, odnoszący spektakularne sukcesy w uprawianych przez siebie dyscyplinach sportowych, idealnie wpisują się w wartości, jakie prezentuje marka Pocztex. Tworząc „Mistrzowską Paczkę” , ambasadorzy wzmacniają wiarygodność naszej usługi i jej rynkową pozycję – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.

Kreacje z wykorzystaniem ambasadorów Pocztexu znajdą się w ogólnopolskiej kampanii reklamowej wykorzystującej digital internet, komunikację na profilach społecznościowych oraz DOOH – spektakularne, wielkoformatowe ekrany, kurtyny LED, wolnostojące podświetlane ekrany zlokalizowane w najbardziej ruchliwych punktach aglomeracji miejskich, jak również na dworcach kolejowych.

Dołącz do dyskusji: Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wkurz
W życiu nie ryzykowałbym zamówienie czegokolwiek na święta Pocztexem. Dlaczego firmy kurierskie wyrabiają się w dobę, natomiast Pocztex nie potrafi wyrobić się w 48godzin??? Świństwem jest natomiast fałszowanie danych w systemie przez pracowników Poczty Polskiej, że niby nastąpiła nieudana próba doręczenia i zostawiono awizo (tak żeby wszystko zgadzało się w systemie, oczywiście żadnej próby dostarczenia nie było) i przynoszenie paczki jak gdyby nigdy nic na trzeci dzień. W mojej miejscowości to ich stały numer, dlaczego przestałem korzystać z usług Poczty Polskiej (i jak ognia unikam tego sposobu wysyłki w sklepach internetowych... wolę już Paczkomaty Inpostu... Ci dostarczają nawet w sobotę).
0 0
odpowiedź