SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane. „Dzień dobry TVN” liderem w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w czerwcu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Fot. Waldemar Kompała/TVPFot. Waldemar Kompała/TVP

W czerwcu 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 357 tys. osób przy 7,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 66 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 352 tys. osób, co przełożyło się na 7,68 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 353 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,39 proc.), co oznacza spadek o 1 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00 (od 25 czerwca na okres wakacyjny program nadawany jest tylko w soboty i niedziele o 9.00 pod marką „Dzień dobry wakacje”).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W czerwcu 2022 roku jego widownia wyniosła 234 tys. osób, a jego udział - 8,56 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 55 tys. widzów - najwięcej wśród wszystkich magazynów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

Dane dla grupy 16-59.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w czerwcu br. miał 151 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 23 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 9 tys. do 103 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 15 tys. do 78 tys. widzów).

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane. „Dzień dobry TVN” liderem w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołaj
Czyli wszystkie te śniadaniówki mają mniej niż archiwalne seriale emitowane w tym czasie w TVP1. A ten poranek Polsatu to tutaj średnio pasuje bo naczna część jego widzów ogląda Polsat News którego tutaj nie uwzględniono.
odpowiedź
User
Abonent
Poczekajcie, jak w Polsacie będzie telewizja śniadaniową. Tylko Edward obejmie stery, zabierze gwiazdy TVN na pokład Polsatu.
odpowiedź
User
Lukas
Myślę, że w tym czasie Polsat ma dobre wyniki nadając paradokumenty, to wieczór trzeba wzmocnić.
odpowiedź