Projekty agencji Moby Dick Warszawa nagrodzone w USA
Na odbywającym się już po raz 34. amerykańskim konkursie designerskim Creativity nagrodzono cztery prace autorstwa agencji Moby Dick Warszawa
Jury konkursu nagradzało najlepsze projekty identyfikacji wizualnej firm spośród propozycji zgłoszonych z ponad 30-tu krajów.
Moby Dick Warszawa został nagrodzony w tej kategorii za projekt systemu identyfikacyjnego firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media.
Na całość systemu identyfikacji złożyły się projekty: logo, materiałów biurowych tzw. akcydensów, elementy BTL i projekt nowej strony internetowej.
Agencja Moby Dick Warszawa współpracowała z Cityboard Media od 2003 roku i oprócz systemu identyfikacyjnego przygotowała projekty dwóch kampanii autopromocyjnych Cityboard Media: "My to wiemy II (Planujesz coś, czy tylko bajerujesz?; Masz kontakty, czy tylko ściemniasz?) oraz "Dla Wymagających" (Indywidualnie dopasowana ekspozycja; Precyzyjnie realizowana obsługa).
Oprócz nagrody za system identyfikacji Moby Dick Warszawa został również nagrodzony za prace w kategorii packaging: opakowania dwóch marek mleka dla firmy KHS Poland oraz projektu limitowanej butelki wody mineralnej opracowanej dla firmy Vision.
Dołącz do dyskusji: Projekty agencji Moby Dick Warszawa nagrodzone w USA