Program kulinarny braci Kuroniów wspierać ma kampania
Stacja Kuchnia.tv pod koniec marca rozpocznie emisję programu kulinarnego „Kuroniowe rozgryzają” prowadzonego przez Jana i Jakuba Kuroniów, synów Macieja Kuronia. Pojawianie się magazynu wspierać będzie kampania.
Kuroniowie przestawiać będą w programie ulubione dania Europejczyków. Przygotują najsłynniejsze potrawy stworzone ku czci znanych postaci lub zainspirowane ich gustem oraz dania, które przeszły do historii sztuki kulinarnej dzięki filmowi i literaturze. Program będzie można oglądać na antenie Kuchni.tv w soboty o godz. 14.35 począwszy od 27 marca br.
Wejście magazynu na antenę będzie wspierać kampania programowa w prasie („Przyjaciółka”, „Party”, „Gazeta Telewizyjna”), a także w telewizji, radiu i internecie. Zaplanowana jest też szeroko zakrojona kampania ePR, którą przygotowała agencja reklamowa Inteligent Decisions Training Company.
Dołącz do dyskusji: Program kulinarny braci Kuroniów wspierać ma kampania