Presspublica promuje „Bloomberg Businessweek Polska”
11 lutego br. rusza kampania promocyjna tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Presspublica). Działania obejmą telewizję, radio oraz internet.
Akcja ma na celu wzmocnienie marki „Bloomberg Businessweek Polska” jako “jedynego na polskim rynku tygodnika gospodarczo-biznesowego”.
Kampania będzie obecna w telewizji (TVP Info, TVN24, Polsat News), w radiu (TOK FM, Jedynka, Trójka, ChilliZET, pakiet RMF z Klasą), w serwisach internetowych oraz w mediach Presspubliki.
Kampanię reklamową przygotowała agencja Brand Place pod nadzorem działu marketingu wydawnictwa Presspublica. Media zaplanował dom mediowy Mindshare.
Presspublica jest wydawcą polskiej edycji „Bloomberg Businessweek” od października ub.r. Od stycznia br. tytuł został przekształcony z dwutygodnika w tygodnik (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Presspublica promuje „Bloomberg Businessweek Polska”