Polpharma zachęca do leczenia opryszczki
Polpharma prowadzi pod hasłem "Nie maskuj, lecz opryszczkę" ogólnopolską kampanię edukacyjną. Akcja ma uświadomić Polakom, że domowe metody leczenia tej przypadłości są nieskuteczne.
W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod hasłem "Nie maskuj, lecz opryszczkę" Polpharma walczy z mitami na temat skutecznych metod domowego leczenia tej przypadłości. Akcja ma na celu uświadomienie odbiorcom, że opryszczka nie jest problemem natury kosmetycznej, ale przede wszystkim groźnym wirusem, który wymaga kuracji pod okiem lekarza. Działania są skierowane zarówno do potencjalnych pacjentów, jak i pracowników służby zdrowia.
Od połowy lutego akcja jest prowadzona w formie kontekstowej (naklejki na lustro w klubach fitness, aquaparkach i pływalniach w miastach pow. 100 tysięcy), w magazynie 'Aktivist', internecie (www.bezopryszczki.pl) oraz specjalistycznej prasie medyczno-farmaceutycznej (m.in. 'Medycyna po dyplomie', 'Farmacja praktyczna', 'Lekarz rodzinny', 'Poradnik ginekologiczny').
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa b&j, natomiast zakupem mediów Polpharma zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Polpharma zachęca do leczenia opryszczki