SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku

W 2018 roku wydatki amerykańskich reklamodawców na promocję w podcastach były wyższe o 53 procent niż rok wcześniej, a w 2019 roku osiągną poziom ponad 678 mln dolarów - wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez organizację IAB oraz firmę PwC. Na razie środki przeznaczane na tę formę audio pomimo wzrostów nie mają większego znaczenia dla tortu reklamowego w USA, gdzie w tym roku na reklamę telewizyjną pójdzie z górą 70 mld dolarów.

Forma podcastów zyskuje reklamowo - wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez  organizację IAB oraz firmę doradczą PwC. który przywołał m.in. dziennik „The Wall Street Journal”.

W 2018 r. amerykańskie marki przeznaczyły na promocję w podcastach kwotę 479,1 mln dol. To oznacza wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem o 53 proc., gdy reklamy nadawane w formacie audio miały wartość 313,9 mln dol.

Raport wskazuje, że w br. reklamy publikowane w trakcie podcastów w USA mogą kosztować ponad 678,7 mln dol. pokonując kolejną barierę.

Jednak eksperci zaznaczają, że promocja kierowana w kanał podcastów to wciąż ułamek całości tortu reklamowego w USA, na którym nakłady na telewizję będą liczone powyżej 70,8 mld dol., zaś te przeznaczone na segment cyfrowy przekroczą 129 mld.

 

Dołącz do dyskusji: Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl