SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W kampanii Play z Martyną Wojciechowską „nadchodzi sieć 5G” (wideo)

W nowej kampanii z udziałem dziennikarki Martyny Wojciechowskiej reklamowana jest nowa promocja z podwójnym pakietem internetowym oraz uruchamianie sieci w standardzie 5G.

Martyna Wojciechowska w reklamie PlayMartyna Wojciechowska w reklamie Play

W ramach promocji rozpoczętej kilka dni temu dwa razy większy pakiet GB internetu mobilnego będzie dostępny przez 12 miesięcy w ofertach Play Homebox, Play Homebox TV oraz Biznes Box Pro. Promocja obejmuje zarówno taryfy dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Reklama informuje też o uruchamianiu przez Play sieci w standardzie 5G. Telekom w styczniu uruchomił taką sieć w Trójmieście, a tydzień temu zapowiedział, że do końca lutego udostępni ją w 16 miastach z 500 stacjami bazowymi, obejmującymi 5 największych metropolii i 11 mniejszych miejscowości.

 

W kampanii występuje dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska, a stylistyka spotu nawiązuje do zeszłoroczny reklam, w których telekom promował standard 5G Ready. Wiosną ub.r., po starcie pierwszej odsłony tej kampanii konkurencyjni operatorzy zarzucili Playowi, że bezpodstawnie posługuje się marką 5G. Orange Polska i T-Mobile Polska informowały o złożeniu pozwów sądowych dotyczących nieuczciwej konkurencji. Ta druga firma złożyła też wniosek, żeby w ramach zabezpieczenia jej powództwa zakazać Playowi używania określenia 5G Ready. Sąd przychylił się do wniosku, w związku z czym fioletowy telekom musiał w kwietniu wstrzymać kampanię. Reklamę krytycznie oceniła też Komisja Etyki Reklamy.

Play wznowił tę kampanię w październiku. - W tej chwili mogę powiedzieć tylko, że na dzień rozpoczęcia kampanii nie obowiązuje zakaz używania oznaczenia 5G Ready - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play. Dodała, że firma nie dostała żadnego pozwu w sprawie tej marki od Orange Polska.

 

Poprzednia kampania Play promowała taryfę Play Duet, w reklamach występowali Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, od lat pojawiający się w spotach tej sieci.

Działania reklamowe Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations). MediaCom na początku br. w przetargu utrzymał obsługę mediową telekomu.

W trzecim kwartale ub.r. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

W grudniu P4, główna spółka zależna Play Communications, sprzedała siedmioletnie obligacje za 750 mln euro.

Dołącz do dyskusji: W kampanii Play z Martyną Wojciechowską „nadchodzi sieć 5G” (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Play, budujcie 5G tylko z Nokią, Ericssonem i Samsungiem!!! POŻEGNAJCIE CHIŃCZYKÓW!!!
odpowiedź
User
observer
Play, budujcie 5G tylko z Nokią, Ericssonem i Samsungiem!!! POŻEGNAJCIE CHIŃCZYKÓW!!!


Już teraz jak Huawei naciśnie guzik to po Playu...
odpowiedź
User
Kris
5G przyczyni się do wielu chorób. Wstyd, że Martyna przykłada do tego rękę
odpowiedź