SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pierwszy spot UPC z Katarzyną Pakosińską (wideo)

Kampania reklamowa UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej rusza w telewizji i prasie. Akcję przygotowały firmy Draftfcb + Ad Fabrika, FilmWorks, Media Vest i Arip.

Pierwszy telewizyjny spot reklamowy UPC Polska z udziałem Katarzyny Pakosińskiej pokazuję tę artystkę kabaretową w różnych miejscach: na dworcu, w centrum handlowym i w domu. Taki przekaz reklamuje ofertę internetową operatora, w której pakiet 25 Mb/s z routerem WiFi kosztuje miesięcznie 40 zł.


Przypomnijmy, że kampania reklamowa UPC Polska oparta na wizerunku Katarzyny Pakosińskiej rozpoczęła się 2 sierpnia (więcej na ten temat). Obecnie akcja oprócz internetu (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, o2.pl, vod.onet.pl) i materiałów BTL (ulotki, pocztówki i plakaty) obejmuje telewizję (TVN, Polsat, TVP1 I 2, TV4, TVN7, Polsat Sport, kanały tematyczne z Grupy TVN i Discovery, Planete, Ale Kino, AXN, Zone Europa, National Geographic Channel, Zone Reality, VH1 Polska, BBC Knowledge, BBC Enterteinment, Domo, FilmBox, Kuchnia TV, Universal Channel, Comedy Central i Eska TV) oraz prasę.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Draftfcb + Ad Fabrika, spoty telewizyjne zrealizował dom produkcyjny FilmWorks, a materiały BTL opracowała agencja Arip. Natomiast za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest.
 

Dołącz do dyskusji: Pierwszy spot UPC z Katarzyną Pakosińską (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl