Pandora.TV azjatyckim YouTube?
Południowokoreański internetowy serwis wideo Pandora.TV planujew najbliższych miesiącach zagraniczną ekspansję.
Pandora.TV każdego miesiąca odwiedza około połowa internautów zKorei Południowej. Serwis chce przyciągnąć zagranicznychużytkowników poprzez oferowanie dłuższych i lepszych jakościowoklipów wideo w porównaniu z innymi tego typu stronami. Dzięki temuserwis zawdzięcza swój sukces w Korei Południowej. Teraz chce sięstać "azjatyckim YouTube".
Międzynarodowy serwis w angielskiej, japońskiej i chińskiejwersji językowej, ma wystartować we wrześniu. Pandora.TV chceuruchomić swój serwis również w USA, ale początkowo zprzeznaczeniem tylko dla azjatyckich społeczności w stanieKalifornia.
W sumie Pandora.TV notuje 15 milionów unikalnych użytkownikówmiesięcznie i 70 milionów odsłon dziennie. W serwisie dostępnychjest około 6,5 miliona klipów wideo. Użytkownicy zamieszczają około10 tysięcy nowych klipów każdego dnia. Nad przestrzeganiem prawautorskich czuwa 40-osobowy zespół.
Dołącz do dyskusji: Pandora.TV azjatyckim YouTube?