„Orientalne danie. Tak po prostu” w reklamie sosów Blue Dragon (wideo)
Pod hasłem „Orientalne danie. Tak po prostu” zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa nowych sosów Blue Dragon. Akcję przygotowały firmy marketingowe MK Norway i Zenith Optimedia.
Spot sosów Blue Dragon pokazuje mało udaną próbę samodzielnego przygotowania w kuchni dnia kuchni chińskiej. W reklamie dużo łatwiejsze okazuje się skorzystanie z jednego z czterech nowych sosów gotowych Blue Dragon. W klipie podkreślono szybkość i prostotę przygotowania obiadu przy użyciu tych produktów.
Reklama w wersji 30- i 15-sekundowej jest emitowana od początku lutego w TVP1, TVP2, Polsacie i kanałach tematycznych. Kampania potrwa do 6 marca.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Spot przygotowała agencja MK Norway, a zakupem czasu reklamowego zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: „Orientalne danie. Tak po prostu” w reklamie sosów Blue Dragon (wideo)