Opcom za Change Integrated wiodącą agencją Skody
Agencja Opcom będzie odpowiadać za kompleksową obsługę komunikacyjną Skoda Polska, czym poprzednio zajmowała się Change Integrated. Współpracę z firmą kontynuują agencje GoldenSubmarine i Kalicińscy.com oraz dom mediowy Mediacom Warszawa.
Opcom jako wiodąca agencja Skoda Polska będzie obsługiwać firmę w zakresie ATL, BTL, marketingu bezpośredniego, CRM i PR oraz zajmować się koordynacją wszystkich projektów marketingowych Skody. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu, pokonując w nim m.in. Change Integrated, która pracowała w tym zakresie dla Skody przez ostatnich 5 lat. Opcom i Skoda nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.
Współpracę z koncernem motoryzacyjnym kontynuują agencje GoldenSubmarine i Kalicińscy.com. Pierwsza odpowiada za obsługę serwisów internetowych firmy oraz projekt „Skoda. Wiesz co dobre”, a druga za aktywności w mediach społecznościowych.
Planowaniem i zakupem mediów dla Skody nadal będzie zajmować się Mediacom Warszawa.
W ub.r. Skoda Polska cennikowo wydała na reklamę (bez uwzględnienia internetu) 95,4 mln zł, będąc największym marketerem w branży motoryzacyjnej (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: Opcom za Change Integrated wiodącą agencją Skody
Ale GS też powinna stracić obłsugę bo cienkie kreacje ma.