OLX.pl reklamuje oferty nieruchomości „w telefonie, na tablecie” (wideo)
W nowej kampanii serwisu ogłoszeń lokalnych OLX.pl (należącego do Grupy Allegro.pl) reklamowana jest kategoria nieruchomości. Akcję przygotowały firmy Fedoriv, 23Heroes, f25 i Universal McCann.
- Nasz nowy spot mógłby spokojnie nosić tytuł „W 30 sekund dookoła kategorii Nieruchomości”. Bowiem dokładnie w tak krótkim czasie w atrakcyjnej - jak nam się wydaje - formie opowiadamy praktycznie o każdym rodzaju nieruchomości, jaki dostępny jest na OLX.pl - opisuje Marcin Sienkowski, brand manager serwisu.
Przypomnijmy, że w lutym br. OLX.pl wprowadził opłaty za wystawianie większości ofert nieruchomościowych.
Nowa kampania akcentuje zalety mobilnego dostępu do serwisu (w smartfonach i tabletach), co jest od dłuższego okresu głównym motywem komunikacji reklamowej innych stron Grupy Allegro, na czele z Allegro.pl, które przez ostatni miesiąc było promowane spotami z ciekawostkami o zakupach mobilnych.
Nowa akcja reklamująca OLX.pl jest prowadzona w telewizji oraz internecie, potrwa do końca września.
Kreacją reklam - opartych na koncepcji ukraińskiego spotu OLX przygotowanego przez tamtejszą agencję Fedoriv - zajęła się agencja 23Heroes, produkcją spotu - dom produkcyjny f25, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
W lipcu br. OLX.pl zanotował 9,39 mln użytkowników i 922,8 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: OLX.pl reklamuje oferty nieruchomości „w telefonie, na tablecie” (wideo)