SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 140 tys. widzów

W sezonie 2016/2017 „Kropkę nad i” oglądało średnio 743 tys. widzów, o 138 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 5,26 mln zł. Nowe odcinki audycji będzie można oglądać po wakacjach.

Monika Olejnik, fot. AKPA Monika Olejnik, fot. AKPA

Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2016/2017 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 1 września 2016 roku do 13 lipca 2017 roku wyniosła 743 tys. osób. Przełożyło się to na 4,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 9 marca br., w którym gośćmi byli Kazimierz Marcinkiewicz, Ryszard Czarnecki i Janusz Lewandowski. Rozmawiali oni o reelekcji Donalda Tuska na stanowisku szefa Rady Europejskiej. W trakcie tego wydania transmitowane było również wystąpienie Beaty Szydło związane z reelekcją Tuska, a także wypowiedź przewodniczącego Rady Europejskiej. Niemal godzinne wydanie audycji śledziło aż 1,41 mln osób.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 138 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2015/2016) program śledziło 605 tys. osób, co przełożyło się na 4 proc. udziału w 4+ oraz 2,43 proc. w 16-49.

TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Drugie miejsce w tym czasie należało do stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,47 proc. (kanał ten nadawał wówczas gł. magazyny „Gość Wiadomości” i „Minęła 20-ta”), a trzeci był Polsat News (0,57 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 5,26 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2015/2016 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 8,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Biuro prasowe TVN potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl, że „Kropka nad i” wróci na antenę TVN24 pod koniec sierpnia br.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 140 tys. widzów

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
..BRAWO 👏 Pani MONIKO..oglądam co wieczór kropkę nad i..Gratuluję wyniku oglądalności.
0 0
odpowiedź
User
IOP
ja nie wiem jak "trzeba" robić tv żeby "Publiczny" nadawca który ma jako jedyny na multipleksie naziemnym kanał informacyjny przegrywał z kanałem który jest dostępny na satelicie w kablówce i za opłatą w internecie :D
0 0
odpowiedź
User
as
ja nie wiem jak "trzeba" robić tv żeby "Publiczny" nadawca który ma jako jedyny na multipleksie naziemnym kanał informacyjny przegrywał z kanałem który jest dostępny na satelicie w kablówce i za opłatą w internecie
dokładnie! :D
0 0
odpowiedź