„Odkryj w sobie dziecko!” - Media Markt w reklamach stawia na radość, a nie ceny (wideo)
Tegoroczne kampanie reklamowe sieci elektromarketów Media Markt będą prowadzone pod hasłem „Odkryj w sobie dziecko!”. Akcje wspólnie z Media Saturn Holding Polska przygotowały i realizują firmy Demner, Merlicek & Bergmann, Redblue, Golden Submarine i Universal McCann.
Nowe reklamy Media Markt mają podkreślać, że dostępne w tych sklepach urządzenia i gadżety elektroniczne przynoszą dużo radości użytkownikom (zwłaszcza zaraz po zakupie, podczas odkrywania wszystkich funkcjonalności).
- Komunikacja sieci Media Markt jest dynamiczna i świeża, skierowana zarówno do młodych wielbicieli technologii, jak i osób poszukujących wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach. Jednak z biegiem czasu obserwujemy znaczne zmiany w nastawieniu klientów do zakupu nowego telefonu czy telewizora - tłumaczy Andrzej Sobolik, dyrektor zarządzający Media Markt w Polsce. - Coraz rzadziej takie decyzje są podyktowane koniecznością wymiany wysłużonego urządzenia, a coraz częściej pragnieniem posiadania czegoś wyjątkowego, nowoczesnego. Dlatego tym razem to nie atrakcyjna oferta cenowa jest w centrum zainteresowania, ale pozytywne emocje związane z procesem zakupu - opisuje.
W pierwszej odsłonie nowej kampanii reklamowana jest też oferta obowiązująca od 6 do 12 kwietnia lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. mikrowieżę Panasonic za 299 zł, iPhone’a 4S i notebooka Asus F550JK-XO164H za 2799 zł.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP1,TVP2, Polsat i stacje tematyczne), radio (RMF FM, Radio ZET, Trójka, Czwórka, RMF Maxxx, Zet Chili, Antyradio, Eska, TOK FM, Rock Radio) oraz internet (YouTube, Gazeta.pl, Spotify, Facebook, Filmweb.pl, Google, Player.pl, Onet.pl. i Vod.tvp.pl). Z różnym natężeniem będzie prowadzona do końca br.
Przygotowaniem koncepcji kreatywnej kampanii oraz produkcją spotów telewizyjnych i radiowych zajęła się agencja Demner, Merlicek & Bergmann, która na początku br. obroniła w przetargu obsługę reklamową Media Markt (więcej o tym). Reklamy prasowe przygotowała agencja Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja Media Saturn Holding), reklamy internetowe - agencja Golden Submarine, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Universal McCann (telewizja) oraz dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska (pozostałe media).
Dołącz do dyskusji: „Odkryj w sobie dziecko!” - Media Markt w reklamach stawia na radość, a nie ceny (wideo)