SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lato z Zenkiem w Media Markt wśród kitów reklamowych lipca. Hitem akcja PZU "Prowadzisz? Odłóż telefon"

W ramach naszego cyklu "Reklamowy hit i kit miesiąca" lipcowe kreacje reklamowe oceniają Justyna Izydorczyk (Imagine) i Marcin Piwnicki (Kohe Studio).

Justyna Izydorczyk, strateg w agencji Imagine

Hity z Polski

Kampania PZU "Prowadzisz? Odłóż telefon"
Kampanię PZU, choć nie jest szczególnie zaskakująca lub wyrafinowana w środkach, uważam za hit, bo podnosi temat szalenie ważny. Problem kierowców korzystających z telefonów podczas jazdy jest plagą, dlatego każdy głos w tej sprawie jest istotny. PZU sięga po kilka narracji oraz różnorodne formy, dzięki czemu zwiększa szanse dotarcia do różnych grup odbiorców. Kibicuję, aby dało to do myślenia - zwłaszcza tym, którzy bezrefleksyjnie praktykują wskazane zachowanie za kierownicą.

Heyah'01
Choć zdania są podzielone, dla mnie nowa Heyah ma w sobie potencjał hitu. Oczywiście wiele zależy od tego jak ta platforma komunikacji zostanie przedłużona w kolejnych odsłonach. Niemniej na ten moment doceniam ją i uważam, że skutecznie zwraca na siebie uwagę i sugestywnie puszcza oczko do swojej grupy docelowej.

Kit z Polski

Lato z Zenkiem w Media Markt
Choć umieszczam to w kategorii kit, to sumienie stratega podpowiada mi, że należy tu odseparować od siebie kwestie estetyczne od efektywnościowych. Stylistyka kiczu jest kwestią subiektywną i to, że jedni są zażenowani, słysząc "A ja na to jak na lato, z mamą, tatą, szwagrem, wujem...", nie zmienia faktu, że grupa docelowa tej kampanii będzie ten tekst podśpiewywała. Innymi słowy: nie zdziwi mnie, jeśli kampania okaże się skuteczna. Bo... niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nie uczestniczył w weselu, gdzie ludzie bawili się przy akompaniamencie podobnych dźwięków...

Hit światowy

Maersk
Choć pod linkiem widnieje jedynie trailer video promocyjnego, gorąco zachęcam do dotarcia do pełnej wersji. Są emocje, jest napięcie, jest zagadka. Filmiku nie ogląda się jak typowej "reklamówki", a po ostatnim kadrze na ustach pozostaje jedno: wow....


Marcin Piwnicki - founder, creative director w Kohe Studio

Hit z Polski

Pepsi wystartowało miesiąc temu z ciekawą muzyczną platformą "Pepsi taste the beat", która jak piszą na stronie - ma być "ponadczasowym projektem muzycznym dla tych, którzy kochają muzykę, mają swój smak, cenią swój gust i nakręcają się energią, jaka drzemie w bicie". Po pierwszej produkcji, która była kolaboracją trzech artystów młodego pokolenia, możemy zobaczyć kolejną - bardzo ładną animacyjnie dopracowaną w szczegółach, tym razem zrealizowaną na potrzeby edycji limitowanej puszki z udziałem Muńka Staszczyka.

Kit z Polski

Odrobina zamierzonego kiczu jeszcze nie zaszkodziła żadnej marce, gorzej gdy ten kicz jest kontynuowany. Mam wrażenie, że tak właśnie jest z kolejną odsłoną kampanii Media Markt - "Lato z Zenkiem - 50 za 500". Zmasowany atak mediowy sprawia, że mamy wrażenie uczestniczenia w kilkudniowym festiwalu Disco Polo.

Hit Światowy

W ostatnim miesiącu widzimy coraz więcej kampanii promujących powrót do starych nawyków po lockdown. Durex w swojej nowej kampanii nawołuje by jednak do normalności nie wracać i w kampanii "Let's not go back to normal" porusza ciekawą kwestię utrzymania wzmożonego bezpieczeństwa po lockdown, czyli nie wracania do starych nawyków, prowadzących do chorób przenoszonych drogą płciową.

Kit Światowy

Branża modowa staje na głowie i wymyśla coraz to nowe pomysły na zastąpienie regularnych pokazów mody i dotarcie do klientów nowymi kanałami. Louis Vuitton wpadło na pomysł przedstawienia męskiej kolekcji w kilkuminutowym animowanym filmie. Pomysł w teorii wydaje się ciekawy, gorzej jednak wyszło w realizacji. Zostajemy zabrani w wirtualną podróż, choć bardziej chyba można to nazwać TRIPEM z elementami animowanymi inspirowanymi amerykańskimi serialami. Podróż rozpoczynamy spod domu Louis Vuitton i wraz z całą kolekcją w kontenerach podążamy pod Paryż płynąc po Sekwanie. Reklama jest celowo niedopracowana animacyjnie, ale ciężko znaleźć na ten zabieg uzasadnienie. Być może nie powinno się tego oglądać na trzeźwo ;)

Dołącz do dyskusji: Lato z Zenkiem w Media Markt wśród kitów reklamowych lipca. Hitem akcja PZU "Prowadzisz? Odłóż telefon"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miki
W ramach cyklu? Tag nie zwraca żadnych innych wyników, więc to żaden cykl.
odpowiedź
User
Damielos
To nie ma się podobac tylko zwracać uwagę i być nośne tyle w temacie.
odpowiedź
User
Cyber
Ta Pepsi to taki "mlodziezowy" suchar z lat 90tych :) Serio nawet ten Zenek jest lepszy. Bo jego jedynym grzechem jest to, ze w ramach rytualu budowania swojej tozsamosci "elitarnej" ludzie aspirujacy musza powiedziec, ze "nie sluchaja disco polo"...
odpowiedź