o2.pl z nową stroną główną, logotypem i reklamami
Portal o2.pl ma nową stronę główną i logotyp, spójny z identyfikacją wizualną całej Grupy o2. Na stronie głównej bardziej wyeksponowano treści sportowe i biznesowe oraz materiały wideo. - To skok jakościowy w zakresie designu i user experience - mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2.
Nowa wersja strony głównej o2.pl to największa przebudowa „jedynki” portalu od 2008 roku. Oparto ją na wynikach badań zrealizowanych w kwietniu br. wśród 5 proc. użytkowników serwisu.
- Nowa strona główna o2.pl to skok jakościowy w zakresie designu i user experience, ale także odzwierciedlenie przesunięć, jakie nastąpiły w portfelu naszych projektów - opisuje Michał Brański, członek zarządu Grupy o2. - Większy nacisk położyliśmy na takie kategorie jak Sport i Biznes, wzmocniliśmy ekspozycję informacyjnej Sfory, jak i zaznaczyliśmy zwiększone nakłady na produkcję wideo w ramach serwisów - wylicza Brański.
Na stronie głównej o2.pl nadal znajdują się panel logowania do Poczty o2 oraz przekierowania do materiałów z witryn Pinger.pl, Wrzuta.pl, Kafeteria.pl i Forum. Stronę podzielono na kilkanaście sekcji tematycznych: Gorące newsy, Sport, Pieniądze + Biznes, Pudelek, Kafeteria / Sexymamy / Kuchnia, Automoto, Tech + Web + Nauka, Moda, Shopping, Kultura, Film, Humor / Studenci / Adrenalina.
Wraz z wersją desktopową o2.pl wystartowała również wersja mobilna portalu. Ponadto ruszają prace nad mechanizmami personalizacji treści i widgetami, których celem będzie wydłużenie kontaktu użytkownika ze stroną.
- Wielu użytkowników jest z nami od pierwszej połowy poprzedniej dekady, dojrzało, rozpoczęło pracę, awansowało, założyło rodziny, podróżuje. Tym samym strona główna o2.pl musiała zwiększyć rozpiętość treści, nie gubiąc po drodze rozrywkowego charakteru - uzasadnia Michał Brański.
W najbliższym czasie rozpocznie się kampania reklamowa o2.pl w stacjach radiowych RMF FM i RMF Maxxx. Szersze działania marketingowe portalu są planowane na drugą połowę br.
Serwis o2.pl w marcu br. zanotował 3,55 mln użytkowników i 300 mln, a same jego strona główna - 2 mln użytkowników, 64 mln odsłon (z tym 17 mln odsłon mobilnych) i 29 minut przypadające średnio na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: o2.pl z nową stroną główną, logotypem i reklamami