Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej
W sklepach sieci Flerynka prowadzona jest kampania konsumenckaNutelli. Akcję pod hasłem "Razem smaczniej" promują materiały POS.
W promocji konsumenckiej Nutelli prowadzonej w sklepach sieciFlorynka sprzedających pieczywo firmy Hiestand każdy, kto zrobizakupy za co najmniej 10 zł, otrzymuje słoik tego produktu. Hasłoakcji "Razem smaczniej" podkreśla, że promowane są w niej obiemarki. - "Flerynka" ma możliwość zaoferowania swoim klientomNutelli gratis, a Nutella zyskuje szansę pokazania się nowymkonsumentom i podkreślenia, że można ją zjeść z chlebem - opisujeMałgorzaty Komarczuk z agencji Communication Unlimited, któraprowadzi tę promocję.
Akcja, promowana w materiałach POS (plakatach, wobblerach,hangerach), potrwa na ternie całego kraju do końca kwietnia.
Dołącz do dyskusji: Nutella we Flerynkach: Razem smaczniej